Blogg blogg återigen blogg

Hejhej, nu ska man ju säja vad som har hänt under dessa dagar

Torsdag Då började dagen med att jag skulle ha åkt in till stan med Linnea med vi bestämmde at vi skulle göra det på fredagen istället, så vi packade ihop lite bullar och varm cholad och kameran så gick vi ut och fotade lite fina höstbilder på oss istället, en väldigt rolig förmiddag/eftermiddag vi gick ut vid 12.15 och kom hem ca 15.35 :)

 Jag är finast ;)
Jätte lyckad start på på morgonen :)

Jag fixade också lite med mitt nya smink stället och så hängde mammi upp en krok under spegeln så jag kunde hänga min neccisär:)

Senare på kvällen så åkte mamma och jag till stallet och skulle rida lite, så fick ju jag min bebis Starlight♥
Vi hoppade lite bana med Therese♥
Sedan så fixade jag lite sadlen och tränset specielt bettet
sedan så fixade jag henne lite med glansspray gav henne mat och ja det vanliga ;D

När vi kom hem så räknade jag lite matte inför prover på onsdag


Fredag Då började Linnea och jag förbereda oss inför staden :)
Äffärerna vi var inne i var:

* Lindex
* Kiks
* Gina
* Ur och Penn
* Ica ;)
* MC
* Glitter
* Accent
* Indiska
* Henritz och Mauritz
Jag tror att jag fick upp alla vi var inne i, och det jag köpte var

* Hairspray Henritz och Mauritz
*
Ringar Henritz och Mauritz
*
Ögonskugga Henritz och Mauritz
* Svart kajal Henritz och Mauritz
* Öronhänga Ur och Penn
* Öronhänge Ur och Penn
* Wendy ICA
* Hårspänne Lindex
* kaffe MC
* Glass Med kolasås MC
Och allt gick på 324 kr
Jag skulle ha gått med Wilma och fått lite godis med det bliev inget av :)
Jag hade det jätte roligt Linnea :D 
  Kul Kul :)

 
Lördag Då så vaknade jag vid 10.30 och då var Linnea i stallet och red lektion och hade programridning :)
Med hästen  Nick :D
Sedan när dom kom hem så fixade mamma lite med maten och tårtan till Linneas födelsedag :)
Och vi 14.00 kom Moa och Uffe, för dom skulle vara med på kalasandet, lite senare kom pappa och Magan :)
För Moa och Uffe ska sova över:)
Och nu sitter Linnea och Moa bakom mig på sängen och så har 107 st grattat henne på Facebook och så säger at hon ska svara alla ;) haha lycka till :D

Söndag då var det tänkt med att börja att stiga upp vid 8.00 och åkta till IKEA vid 9.00 :) och alla andra kläd mm affärerna där och bara ha det bäst♥
Det som står på listan i IKEA är:

* Låda/Lådor
* Lampa
* Papperskorg
* Fottoalbum x3
* kanske en bokhylla 
Nu ska vi äta godis och läsk och spela plump♥


 

Kommentarer

Kommentera Moas inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (visas ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv en söt kommentar:

Trackback
RSS 2.0