Heliga Lördag♥

Hej nu ska man berätta lite om vad som har hänt för kul Torsdag Fredag och Lördag :D

Torsdag: Jag hade varit lite i skolan och sedan så åt mamma och jag lite spagetti och köttfersås som Uffe hade gjort ( yumma ) :D Sedan åkte vi till stallet :)
Jag fick jazz och vi skulle ha markarbete men när vi travade kännde jag själv att han var halt så då gick jag upp och bytte till Mona Mi för hon hade Mamma fixt innan för hon själv igentligen skulle haft henne :)
Och det gick jätte bra tyckte jag 



Fredag: Jag va med Emma  vi hade kulkul som vanligt ;)
Sedan skjutsade pappa Linnea och mej till mamma för vi behövde se ett program :P
sedan så blev det väll bara chill:)


Lördag: Pappa jag och Linnea åkte till ÖB för att Linnea och jag vill löpa en farsdag pressent :)
Sedan så blev det Bilblioteket och då lånade jag några böcker!
Jag gjorde lite spanska och kemi när jag komm hem för då slipper jag göra dom nästa vecak :P gick auwsume :)
Och pappa har köppt en ny fin BIL :D jätte fin :D 


Ni har väl inte glömp att fars dag är på söndag?



Förlåt att inte bilderna kommer nu men dom blev lite försenade dom kommer förmodlign imårgon♥

Kommentarer

Kommentera Moas inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (visas ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv en söt kommentar:

Trackback
RSS 2.0