Lördag 1 dag för lite?

hejsanhoppsan, jag skulle ju bara blogga en dag i veckan fast då blir det rejält fast blir det inte lite mycket?
För jag ska ju ha det på Lördagen och kanske Onsdag? För du kunda jag säga om mina dagar Måndag, tisdag, onsdag. Och sedan Torsdag, fredag, lördag och söndag på Lördagen? =D
Det blir bra ;)
Då får jag berätta lite om Tisdag och onsdag =)

Tisdag: Chillade, bakade chokladbollar



Onsdag: Jag åkte till badhuset i stan med mina sötakusiner Ellen och Fanny♥
sedan åkte vi till max och åt lite gott, och sedan så åkte vi tibax till stan och var hos mormor.
Ellen och jag gick på stan lite och då hittade jag ett par snygga fejk glas på www.glitter.se  ( inne i stan ) för 90 kr, svarta  Kvaliten var inte den besta men jag letar efter en kamera, men mobilen får duga sålänge.

Fest: sedan lite senare på kvällen så åkte jag till en fest hos Monia♥
dom som kom var
* Elin
* Monia
* Isabel
* Maja
* Emma
* Nathalie
* Moa (jag)
* Johan
* Jesper
* Oscar

Och vi körde lite ryska porsten, sanning och konka, vi gick ut lite och hade det jäötte mysigt och jätte kul =D
+ Det kommer meeer :DD


Kommentarer

Kommentera Moas inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (visas ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv en söt kommentar:

Trackback
RSS 2.0