Ny blogg startas upp igen

Nu har jag kommit på idén att bloggen har fått vänta, jag vet. Men jag älskar att fota och då tänkte jag att jag skulle ha en liten "fotto blogg" för jag har inte redigt tid att blogga varje dag därför tyckte min stora syrra Linnea www.linneapersson.blogg.se att jag skulle te.x ha lördag där jag ha massa bilder och visar vad som har hänt under veckan, kan det funka?  Sedan så har jag bakat lite idag det blev chokaldbollar

Sedan så ska jag och mina söta kusiner Ellen och Fanny åka till badhuset och ha lite kul :)
och senare på kvällen ska jag på fest hos Monia "haloweenfest" buuuhuuu ;)
Ha en skön kväll och det jag säger hoppas vi att det håller så vi syns på Lördag igen

Puss och kram skummbanan


Kommentarer

Kommentera Moas inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (visas ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv en söt kommentar:

Trackback
RSS 2.0