Onsdagens andra inlägg

Nu sitter man här med Emmie och hon skriver matte tal? ;) och hon "skissar hus" :) hihi ;)
Men jag tänkte börja med att ta kort varje dag (förutom söndagens) klädstil, så jag kommer att visa bilder med kläder som jag har varje dag :) (förutom söndagen) ;)


Måndag: Då skulle jag ha varit med Emma, men det gick inte :P
och så skulle hon till ULLARED :O på tisdagen ;( fuskis
Gjorde lite läxor också :)  men vi har alldelest för mkt ;(
Här är dagens bild:



Tisdag:
Jag gjorde väl det vanliga, jag började med läxorna för övade som en gris för matte provet på onsdagen så det blev att jag började lite med läxorna vid 17.00 och vid 20.30 fick jag avsluta för jag ville inte mer :P långa timmar...
Men Jag hann ochså med att städa Melvins bur och leka med han(L)  Och när Pappa var på munspelslektionerna så fick Linnea
och jag klara oss själva och såmedand gjorde jag SO läxan, men det som är så härligt är att jag typ ligger först med SO:n så jag har nästan inget att göra på lektionerna, men någon litet äxta får jag göra eller jobba med något annat ämne :P
Dagens bild:



Onsdag: Har ju varit lite med Emmie
 :) och vi lekte mec Melvin ;)
Vi hade ju då matteprovet idag :o men det känndes bra ;) förutom upg 6 :O haha
Och Pappa var och tittade å en nybil (igen) :) och denna kanske det blir :D jätte snygg säger han så vi litar på det :D
Och sedan vid kvart i 6 gick Emmie och jag hem till henne och tittade på Huset Anobis ;)
Dagens bild:



Söndag: Då var jag och min fina fam på IKEA (L)
Dom som var med var: Mamma, Uffe, Moa, Moa (jag), Linnea vi hade det bäst :D
Det mamma handlade till mej var

Vara:
Stol (L)
Svart skydd till stolen (L)
Pris:  291 för dessa 2


IKEA

Mus (vit)
_____________
Mus (brun)
_____________
Mus (grå)
_____________
5 små vita
haddukar
_____________
3 små plast-
lådor
____________
Läkerol
____________
Dl mått
____________
Potatis skalare
____________
Ikea kasse
____________
Papperskorg
____________
 Och då gick allt detta på 113:-
IKEA :D
Jätte nöjd med dagen(L)




MODE
Det finns ju andra mode affärer brevis IKEA :)
Och där shoppade Moa (jag), Moa och Linnea.
Dom affärerna vi var uppe i var

Cubus
Hentitz och Mauritz
Bik bok
Ginatricot
Lindex
MQ
Kiks
Vera Moda
Kappahl
________________

Det jag köpte

1 Nagelack
Vera Moda

2 Pressent
Gina

3 Armband
Bik bok

4 Armband
Bik bok

5 Halsband
Bik bok

6 Ring
Bik bok

7 Pressent
Bik bok

8 Nagelack
Bik bok

9 Nagelack
Bik bok

10 Ögonfrans böjare
Hentitz och Mauritz

11 Nagelack
Cubus

12 Naglack
Cubus

BILDER PÅ ALLT JAG KÖPTE

1 Nagelack


2 Pressent


3 Armband


4 Armband

(bildsaknas)

5 Halsband


6 Ring


7 Prssent
(bild saknas)

8 och 9
Nagelack



10 Ögonfransböjare


11 och 12 nagelack


Allt gick på 226 på MODE
Och IKEA + MODE = 339
Men allt på MODE skulle ha gått på
ca: 546 tsm :O
Men lite rabarter här och där ;)

Söndagens bild:




PS: om Linnea inte funkar är hennes blogg www.linneapersson.blogg.sen =) DS


Kommentarer

Kommentera Moas inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (visas ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv en söt kommentar:

Trackback
RSS 2.0