Jag kan se himmelen

Hejsan, nu har man ju varit vaken en liten stund och tänkte lägga in ett kort blogginlägg.
Men idag ska man mublera om rummet med mamma och hon ska mublera om sitt "rum"
så ja det fattas bara Linnea då. Menmen ska fråga mamma också om jag kan åka till
Monia och rida en sväng =) Menmen vi får se hur det går! Menmne Maja "katten" som ligger
i sängen min nu och igår var hon oss veteräneren för hon kunde inte stödja ena benet
när hon sprang, Men det lustiga är att nu när veteräneren har kollat haltar hon på andra benet 
Men hennes ägare kan ju inte gå till veteränären hela tiden för deras andra katt har precis varit
hos veteräneren och nu Maja men det är ju jätte dyrt med. så om ni ska skaffa djur så tänk igenom
allt många gånger :)

Upps klockan är nu


Jag bjuder på en bild på mig




Kommentarer

Kommentera Moas inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (visas ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv en söt kommentar:

Trackback
RSS 2.0